Koordynator ds. sprzedazy - ubezpieczenia
Data dodania: 2012-01-25
Dla naszego klienta - międzynarodowej grupy specjalizującej się w długoterminowych produktach inwestycyjnych oraz ubezpieczeń na życie, poszukuję osoby na stanowisko KOORDYNATORA DS. SPRZEDAŻY
Obszar działania: województwo lubelskie i podkarpackie; system pracy: „home-office”
Główne obowiązki:
- realizacja planów sprzedaży poprzez multiagencje i agencje ubezpieczeniowe
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami
- prowadzenie szkoleń produktowych
- współpraca w rozwoju nowych produktów
- adaptacja istniejących produktów
- prowadzenie analizy runku
- raportowanie
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia pracy w instytucjach finansowych
- prawo jazdy kat. B
- wiedza z zakresu rynku finansowego
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość programów pakietu MS Office
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- gotowość do pracy w systemie home- office
Oferowane:
- pracę w miłej atmosferze w międzynarodowej organizacji
- pomoc oraz wsparcie we wdrożeniu do pracy
- bogaty pakiet socjalny
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód, telefon)
Kontakt
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym na adres:
[email protected]
Do aplikacji prosimy również dołączyć oświadczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. Personnel Consulting w celach zgodnych z jej profilem działania zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych”
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
loading...